Magyarország Nagykövetsége Koppenhága
Konzuli Hivatal
Strandvejen 170, 2920 Charlottenlund
(+45) 39 63 16 88
Konzul:
Dr. Mike Gyula
Konzuli ügyintézők:
Balogh Balázs
Mortensen Beatrix
Közérdekű Információ!
Tájékoztatjuk tisztelt Honfitársainkat, Ügyfeleinket, hogy 2024. december 23-a és 2025. január 3-a között Konzulátusunk zárva tart.
Sürgős esetben hívja a központi ügyeletet: + 36 80 36 80 36 (Munkaidőn kívül, kizárólag sürgős, azonnali konzuli intézkedést igénylő ügyekben!)
Köszönjük megértésüket!
Telefonos ügyintézés:
Hétfő 09:00 - 12:00
Kedd 13:00 - 15:00
Szerda 09:00 - 11:00
Csütörtök 13:00 - 15:00
Péntek 09:00 - 10:00
Ügyfélfogadás:
Kedd 09:00 - 12:00
Szerda 13:00 - 16:00
Csütörtök 09:00 - 12:00
ÜGYINTÉZÉS
Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a Konzinfo Ügysegéd online felületén https://konzinfougyseged.mfa.gov.hu kérelmeiket előre kitölthetik és kinyomtathatják, ezáltal az ügyintézési idő jelentősen lerövidül. A kinyomtatott adatlapokat a személyes ügyintézés során kell leadnia hivatalunkban. Az alábbi ügytípusoknál alkalmazható a Konzinfo Ügysegéd:
Konzuli védelem
Felülhitelesítés Magyarországon
Állampolgársági ügyek (kitöltés megkezdése előtt az állampolgársági kérelmezési segédlet igénybevétele erősen javasolt, amely segít a megfelelő kérelem kiválasztásában)
- egyszerűsített honosítás
- honosítás
- állampolgárság visszaszerzése
- állampolgársági igazolás
- állampolgárság megszerzése
- állampolgárságról lemondás
Hitelesítés
- másolat hitelesítés
- fordítás helyességének tanúsítása
Halottszállítás
IDŐPONTFOGLALÁS
Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy ügyintézésre időpontot foglalni 2020. október 15-től kizárólag elektronikus úton lehetséges a következő webhelyen https://konzinfoidopont.mfa.gov.hu
EGYÉB
Ügyfelek részére mosdó használatát nem tudjuk biztosítani. Köszönjük szíves megértésüket!
Adó, társadalombiztosítási, gépjárművezetői engedély ügyekkel vonatkozó jogszabály hiányában Konzuli Hivatalunk nem foglalkozhat.
Konzuli Hivatalunkban 2017. március 20-tól kizárólag bankkártyával lehet fizetni, továbbá 2023. október 1-től átálltunk az EURO alapú fizetésre.
Kérjük, fokozottan figyeljenek személyazonosító igazolványuk és útlevelük érvényességére! Normál esetben a lejárattól visszaszámított 3 - 4 hónappal legyenek szívesek új okmány igénylése céljából időpontot foglalni, különös esetben – EU-n kívüli, tervezett utazás alkalmával – akár 6 - 7 hónappal a lejárat előtt.
Konzuli Hivatalunknak lejárt személyazonosító igazolvány, útlevél pótlása miatt nem áll módjában rendkívüli időpontot biztosítania. Ugyanígy az ideiglenes útlevél kiállítása a rendkívüli - és nem a lejárt útiokmányokból fakadó - helyzetek kezelésének eszköze.
Köszönjük Ügyfeleink gondos és előrelátó odafigyelését!